Det kan bare bli bedre….

Jeg kom meg akkurat avgårde sånn at jeg skulle rekke banen som gikk 07:45, men så slo magen seg helt vrang. Fikk slengt bilen inn på gresset, og løp inn på toalettet. Skal ikke gå i detaljer, men jeg ble der en god stund.  Etterhvert roet det seg igjen, og 08:50 stressa jeg avgårde igjen for å rekke 9 banen. Det var tydligvis ikke helt min dag i dag, for banen sto på Mortensrud pga feil.  Dermed endte jeg opp med å stå ute å fryse til kl 09:30 når neste bane kom.

Det passet litt dårlig å komme sent i dag, siden vi skulle ha almannamøte på jobben…  :o) Resten av dagen håper jeg fortsetter litt bedre. Den blir i allefall en lang dag, for vi skal bort i Folkets Hus seinere på dagen for å høre på foredrag og senere spise middag.  Blir sikkert kozelig tenker jeg :o)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg