London om ca 6 måneder :o)

Det blir tur til London om 6 måneder, yes yes yes!!  Veninnen min Anne jobber i Posten, og de har nå fått firmaleilighet i London. Jeg ringte egentlig bare for å gratulere henne med 50 års dagen i dag, og så slang hun ut…. har du lyst til å bli med til London om et halvt år???  Hun hadde jo ikke behøvd å spørre om jeg hadde lyst en gang, klart jeg vil det.
Jeg har ikke vært der siden 2002 eller noe sånt, åååååå…, jeg gleder meg allerede nå :o)

Før reiste vi over både to og tre ganger i året for å shoppe……  Vi kom hjem med kofferter som ikke var firkantet, men runde som gigantiske badeballer…. bare mye tyngre.  Min koffert fikk alltid en stor rød lapp hvor det stod HEAVY.  Nå blir det å spare som bare den sånn at jeg kan få med meg mest mulig penger.

Det kribler i kroppen så glad ble jeg nå :o)

2 kommentarer
    1. liv: Takk for det :o) Jeg er sikker på at det blir en flott tur. Etter flere turen til London er det nødvendig med rikelig av lommepenger. Det er alltid den siste tingen man vil ha.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg