Freddan’ i godstolen….

Trodde ikke at jeg var så innmari sliten, men etter at jeg fikk satt meg i godstolen var det som om kroppen bare klappet sammen.  Det gikk ikke mange minutter innen øynene ble smale, og de lukket seg. Vet ikke hvor lenge jeg var borte, men det var nok en stund. Uansett så var det godt å slappe av en liten stund.

Ronja kom å la seg på bena mine, og hun sovna hun oxo.   Hun har blitt en ordentlig kozejente, og syntes det er veldig godt å ligge hos mammen sin å koze leeeeenge.

Sitter sånn halveis å følger å ser på “Mumien vender tilbake”  Så trøtt og som jeg er i kveld er det vel tvilsomt om jeg klarer å få med meg hele filmen, vi får se.  Jeg pakket inn bursdagspresangen til Anne og skrev på kortet tidligere i kveld, sånn at jeg slipper det i morgen. Da skal jeg sove lenge, sånn at jeg er utvilt til bursdagsfeiringen i morgen kveld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg