Søndag formiddag…..

Satt bare her å kozte meg med frokosten min, og så fikk jeg plutselig for meg at to-seter’n jeg fikk av Anne passer mye bedre foran vindu. Når sånne tanker detter ned i hode mitt, ja da må de gjøres noe med. Jeg slukte de siste bitene av brødskiven å satte i gang. Nå står den foran vinduet så flott, men………..

Da så jeg at tv’n og skapet med glassene ikke passet der de sto, så nå må jeg flytte de oxo. Ikke bare det, noen bilder må oxo få nye plasser, men de får jeg bare ta ned…. Jeg får vise litt respekt for naboene. Tror ikke at de blir så veldig happy for at jeg begynner å dundre i veggene med hammeren på en søndag formiddag.

Kattene syntes det var veldig kjekt med litt forandring…. de løper rundt i sofaene å jakter på hverandre. Alltid kjekt med forandring syntes de.

Når jeg er ferdig i dag, så tror jeg at møblene skal få stå som de gjør en god stund fremover….., tror jeg!!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg