Jeg blir gaaaaal

Omtrent alle gatene rundt der jeg bor er gravd opp, Oppsal er en stor graveplass. I dag missa jeg t-banen pga en gravemaskin holder på meg å lage fortau…, som i for seg er en bra ting.  Når gravemaskinen endelig hadde flyttet seg sto bussen å skulle på veg oppover, og den ville ikke flytte seg med en gang.  Tilslutt hadde den ikke noe valg, for det sto 7 – 8 biler bakenfor meg, og ingen bak han.

Så runda jeg neste hjørne, og havna i rødt lys pga nye vegarbeide. Da var det kun 3 minutter til banen skulle gå, men jeg skjønte jo at det hadde jeg ingen mulighet til å rekke. Det var bare å resignere, og godta at jeg kom senere på jobb en jeg hadde tenkt meg.

Det er nesten ikke et eneste sted rundt der jeg bor hvor det ikke graves. Gatene er redusert til det minimale, og man må være god bilfører for å åle seg forbi møtende trafikk. De har holdt på å grave i over et år nå, og det er på tide at de endelig blir ferdig.

Foresten så blir de jo ikke ferdig….  I Østensjøveien hadde de åpning av sykkelfeltet for ikke lenge side, og rett etter kom gravemaskinene å gravde opp igjen alt sammen. Jeg husker ikke hvorfor, men det er ikke første gangen det er “ferdig” der for så at det blir gravd opp igjen.  Det er til å bli sprø av, grrrrrrrr!!!

Noen flere som opplever det samme??????

1 kommentar
    1. Off så forbanna en kan bli!!! jotakk har hørt på graving og sprenging i snart et år nå, de holder på og lage ny vei rett borten for oss.. det ser ut til at det ingen ende skal ta, hehehe
      Ha en flott kveld videre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg