Ikke i kveld heller….

For en stund siden spurte kona til fetteren min om jeg hadde noen klær jeg ikke trengte!!  De hadde en bekjent som samlet inn klær til en landsby i Sierra Leone, og som selv ble med kontaineren ned for å forvisse seg om at tingene kom frem.  Jeg hadde allerede vært igjennom klesskapene mine å dratt klær som jeg ikke lenger brukte eller kom til å bruke.  Det ble 4 store svarte plastsekker.

Før jeg kjørte alt opp til fetteren min skulle jeg bare ta en ekstra sjekk på det som lå der, og om jeg hadde noe mer som kunne sendes.  Hver dag har jeg tenkt at jeg skulle gjøre dette, men dagene kommer og går uten at jeg får meg til å gjøre noe. Heller ikke i kveld har jeg fått gjort noe….  blir så sinne på megselv.  Det er bare det at når jeg kommer hjem er jeg så sliten at jeg skal bare sitte ned litt før jeg setter igang…. problemet er bare det at sofaen er så god at den vil ikke gi slipp på meg.

Med det samme jeg kommer hjem i morgen skal jeg gå ned å ordne opp i plastsekkene, og til helga drar jeg opp å leverer alt til fetteren min. Hadde det ikke vært for at jeg viste at tingene ble fulgt helt frem til bestemmelsesmålet, hadde jeg ikke levert det. 

4 kommentarer
    1. Jada.. eg har en god sofa eg og som ikke tørr og være aleine heime, hehehe ..
      kjenner den følelsen der. Pleier og levere inn klær i disse kontainerene som står rundt omkring, kjekt og kunne bidra med noe.
      Ha en fin fin natt videre, nĂĄ er det snorkings pĂĄ meg, i morgen skal vi pĂĄ godset og kose oss i noen dager, skal bli herlig og bare nyte synet av sognefjorden , her vi bur er vi omringet av fjell, hehe, ikke mye utsikt og skryte av ivertfall..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg