Shopping i England – Dartford/Bluwater (http://www.bluewater.co.uk/)

Satt akkurat å snakket om London på jobben, og en kollega fortalte om et megastort shoppingsenter i Dartford. Han kjenner en engelskmann som hadde bodd like i nærheten. Vi måtte selvsagt gå inn å sjekke det ut, og det var digert. Jeg begynte nesten å sikle når jeg så alle de hærlige butikkene “jeg” kan besøke, og besøke dem skal jeg.

Fra Greenwich hvor vi skal bo til Dartford tar det 30 – 35 minutter med toget. Man trenger ikke å bytte tog etter kl 10.

Greenwich for Bluewater
 
Greenhithe Railway Station, Kent, England - April 2009.jpg

Hvorfor skal vi bare gå rundt i London å tråkke, det har vi gjort så veldig mange ganger før. Jeg er helt for å prøve nye steder.  De har jo akkurat de samme butikkene der ute som inne i London, forskjellen er bare at de er mye nermere hverandre. Jeg hører at lommeboka mi begynner å jamre allerede nå, det gjør den hver eneste gang jeg snakker om å dra på shopping.

  

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg