Venter på Bones

Nå har jeg linet meg opp med kaffe, og noe godt til for å se på Bones om litt. Kan bare ikke gå glipp av den på torsdagene.
Mens jeg venter ser jeg på Hvem kan slå Åmodt og Kjuus, spennende å se om damene klarer å banke dem i kveld.

Bones Cast

Jeg blir gal av venstre benet mitt….  det har vært bra så lenge, men nå dundrer smertene gjennom helen min. I disse dager har jeg slitt med dette i 1 år. Ja, jeg burde ha gått til legen…, men tenker hele tiden at det går over. Det er ikke like ille hele tiden, og derfor ender jeg opp med å ikke gjøre noe med det.  I ca 2 mnd har det vært veldig bra, støttebandasjen jeg bruker har gjort susen.

Oi, da har Bones begynt!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg