Kaffepause med krydderkake, og Stjernemix.

Vi har det altfor godt….  Her har vi igjen krydderkake fra freddan, som nok et par bitar av til kaffen. Den smakte like godt som da jeg tok den med på fredag… like myk og deilig!!!!

(Dette er ikke min kake, men den ser nesten like dan ut)

Som om ikke det var nok, så kom Lena med Stjernemix….., å herregud som kiloen raser på. Jeg kan jo ikke se på en pose med godterier uten at klærne strammer.  klart jeg å la være å ta noen godsaker, selvsagt ikke.  Når du legger sånne fristelser rett under nesen på meg, klarer ikke jeg å styre meg….dessverre.

Ikke det at det er noen stor trøst, men det er flere enn meg som har samme lidelsen…. godteholiker!!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg