Planlegger ny tattoo…

Nå er det snart 3 år siden jeg tok min siste tattoo, og det er på tide å ta en til. Jeg har en formening om hva jeg vil ha, og har fått litt inspirasjon fra bildene her. Den kommer til å bli stor, og skal sitte på venstre overarm. De beste tattisen etter min mening er de som er black n grey.  Vet ikke helt hvem jeg skal gå til enda, men har litt lyst til å bruke House of Pain denne gangen…

 Dark Faery
Celtic Faery of Spring http://c2.api.ning.com/files/ZKlFymV-sMMQ5Y*56BqdiFlm0es4xsqPVvGZrgwACjG3YZ07M65E2e0bGEF9mahQ45XPp2NNNamA-pSA9V0x4urcSwzA39ou/Morrigan.jpg

Jeg bare digger å ta tattoo’s… lukten og følelsen når nåla går igjennom huden. Mange syntes at det er vondt å tattoere seg, men det syntes ikke jeg at det er. Det er jo klart at når farge skal fylles inn over et større område, kjennes det.
Den nye blir ganske stor, så jeg regner med at den blir tatt over et par ganger m/etterfylling.

Veninna mi Anne går også rundt å har lyst på en ny tattoo, men hun har en annen stil en meg.  Hun liker motiver med mye farger, av den søte sorten. På en måte greit, for da kommer vi aldrig til å ende opp med en tattis som er lik.

Jeg har ikke råd før om et par måneder, men skal alikevel ta kontakt med studio for konsultasjon sånn at vi kan begynne med tegningen. Det krever litt arbeid for det er noe jeg skal ha på armen for alltid.

6 kommentarer
    1. Halla.. Tattiser er bare knallfint, eg har ikke noen sjøl men har lyst på en pitteliten sak, hehehe , men tørr ikke , avskyr sånne nålegreier.. hihihi
      SÃ¥ fin headeren og bloggen vart i sin nye drakt;-) Flinka;-)
      Nå er det straks kvelden her.. hihihi.. er tv slave på soverommet, ligger og ser på alt mulig greier når eg egentlig skal sove, hehehe.. skikkelig dum uvane eg har lagt meg til..
      Natta natta til deg;-)

    2. allis: :o) Jeg er heller ikke glad i “vanlige” nÃ¥ler, og var vettskremt første gang jeg tattoerte meg. Det hadde jeg ikke trengt.

      Så kozelig at du likte headeren, leita lenge før jeg fant den. Var på tide med en liten forandring, kanskje mer mine farger det der :O)

      Jeg har oxo for vane Ã¥ slÃ¥ pÃ¥ tv’n nÃ¥r jeg skal legge meg…, noe jeg kjenner at jeg burde gjøre nÃ¥. Øynene glipper, og jeg veit ikke hvor mange ganger jeg har gjespet de siste 10 minuttene.

      Natta til deg oxo

    3. harmonica: Er ikke så ille ser du :o) Det med tattoo er ikke for alle, man liker det eller så gjør man det ikke. Selv om jeg liker det er jeg ikke av den sorten som vil dekke hele kroppen. Noen godt gjennomtenkte på forskjellige steder er greit :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg