Det er jo typisk…

I går satt jeg for det meste å slappa av under fleezepleddet, og pleide forkjølelsen min.  I dag våknet jeg med lavere feber, men…..  hvor pokker har det blitt av stemmen min. Noen har vært å rappa den i natt.

Jeg oppdaget det da jeg skulle prate med kattene mine når de kom inn for å hilse når klokka ringte. Det kom bare noen vislelyder, som tilslutt ble til visking.  Ingenting kunne ha vært verre enn det, jeg som har munndiaré å alt.  Vet ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom arbeidsdagen, det er jo så innmari slitsomt å ikke kunne være med i samtalen.  Av den grunn gidder jeg ikke å sitte med de andre under lunch-pausen om noen strakser. Ser liksom ikke helt påenget, når jeg ikke kan delta.

Får jeg tak i den som har rappa stemmen min, skal jeg filleriste personen…….

4 kommentarer
    1. Hehehe!!!! Den er ikke her vaffalt!!! men kjenner til dette med at stemmen forsvinner, hohoho.. Eg pleier og ta en bit av hageslangen og putte den i en flaske med kokende varmt vatn, puster inn den dampen menst eg synger hehehe aaaaaeeeeeoooooiiii opp og ned flere ganger, det er sånn musikerane varmer opp stemmebåndet sitt før de skal synge, dette hjelper utrulig mye, og det går an og nesten snakke normalt ei god stund etter at det er gjort, hihihi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg