Oktober’s stabel med regninger betalt, puh….

Etter at alle regningene er betalt, ser jeg at jeg nok ikke skulle ha brukt så mye penger i Sverige i går…..  Jeg kom ikke så godt ut denne måneden heller, men ikke fult så ille som forrige gangen.  Jeg beviste ovenfor megselv at det fint går ann å klare seg på lite.  Er jeg litt gjerrig i noen uker fremover, og ingenting uforutsett skjer så ser det ut som om jeg kan ha noen kroner igjen på kontoen :o) 

Jeg viste at det kom til å bli litt stramt noen måneder fremover, men så blir det bedre… 

4 kommentarer
    1. Brukt litt for mye penger jeg og i det siste, to nye sofaer… sÃ¥ jeg fÃ¥r sutte pÃ¥ tommelen en stund… Ble jo fint i stuen da… Kanksje jeg legger ut bildet etterhvert… MÃ¥ bare fÃ¥ rydda litt etter bursdagen til datra som har hatt overnattings party i natt, sÃ¥ det ser ikke ut her… Kos deg!

    2. liv: Det er kozelig med noe nytt, selv om det koster. Jeg skulle hatt en ny sofa jeg oxo, for kattene har klort opp den gamle. Ikke denne mnd i allefall ser det ut til :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg