Tv-kvelden er klar…

I kveld tenkte jeg at jeg ikke skulle gjøre så veldig mye, bare sitte i sofaen å slæppe av og se på TV. Det er mer enn nok av program å velge i, men her kommer de jeg har valgt meg ut i dag.

Come dine with me: BBC Lifestyle



Masterchef: Professional: BBC Lifestyle

Hvem vet mest: Svensk TV 2:

Bondi Beach: NRK3

Jakten på kjærlighet: TV2

BONDEROMANTIKK: Bak fra venstre: Åge André Brømnes, Maren Espe Kråkevik, André Olsen, Anne Lein Kristiansen, Katrine Moholt. Foran fra venstre: Ingrid Aasberg, Jostein Sundby, Tonje Danielson, Christian Fredrik Sandberg.

Dalziel og Pascoe: NRK1

5 kommentarer
    1. wow, ja det var masse forskjellig. Jeg skal se på nyhetene kl. 19 og Cæsar sammen med jentene kl. 19.30, og etter det kanskje litt av bonderomantikken før senga roper.

    2. Jeg fikk med meg nesten alle programmene, borsett fra Dalziel og Pascoe… sovna pÃ¥ sofaen Ã¥ vÃ¥kna langt inn i episoden, he he!! Var vel ikke sÃ¥ farlig, for jeg hadde sett den før.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg