Elendig form….

Da jeg sto opp i dag følte jeg meg i fin form, men mens jeg sto på t-banen til jobb begynte jeg å bli svimmel og uvel. I tillegg hadde jeg tatt på en dum jakke av den sorten som ikke puster. Noe som resulterte at jeg ble veldig varm, og det gjorde ikke saken noe bedre.  Jeg var helt sikker på at jeg kom til å besvime, og måtte hoppe av en stasjon tidligere.

Nå har det gått noen timer, og det har blitt litt bedre… men ikke helt bra.  Kjenner at jeg er litt svimmel enda.  Det er lenge siden jeg har vært sånn, men det var som regel i forkant av mensen som var årsaken til at det skjedde. Nå er det rundt de tider, så da mistenker jeg at dette er en årsaken…  Æsj, hvorfor kan det bare ikke stoppe opp…, har likesom ikke bruk for den lenger.

Arbeidslysten forsvant med formen, og jeg må prøve å lokke den frem igjen… har masse å gjøre innen jeg kan gå hjem i ettermiddag.

6 kommentarer
    1. off sÃ¥ kjedelig, hÃ¥per du er oppe og gÃ¥r igjen nÃ¥. Ja dette dritet er noe herk, er heldigvis ferdig med det for flere Ã¥r siden, sÃ¥ glede deg til det da… men ikke til hetetoktene.. thihi..

    2. Akkurat sÃ¥nn har jeg det og…. DÃ¥rlig form før mensen. …Det var grunn til at jeg var i dÃ¥rlig form nÃ¥r jeg blogget om det sist… Uff…

    3. Hadde det vært opp til meg skulle krana stenges for godt…., men nÃ¥ er det ikke det sÃ¥ da er det bare Ã¥ holde ut. Det blir forhÃ¥pentlig ikke sÃ¥ veldig mange Ã¥rene til det sier takk for seg, kryss fingrene!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg