En H.Æ.R.L.I.G dag :o)

For en fantastisk dag det er i dag, formen er 90% på topp… som er bra for meg, i tillegg skinner solen og himmelen er blå.  Med andre ord det er H.Æ.R.L.I.G å leve :o)

For noen uker siden var jeg på Divisjonssamling på jobben, og etter middagen hadde vi en quiz som mitt bord vant. Premien var en betalt lunch på Santinos her i Oslo.  Dagen har endelig kommet for at vi skal benytte oss av tilbudet. Det er så lenge siden jeg har vært ute å spist lunch, så nå gleder jeg meg.  Ekstra for vi kjenner hverandre ikke så godt, og det er en god anledning til å bli bedre kjent.

5 kommentarer
    1. Heyyy så koselig !!! Grattis med seieren. Solen er framme her og, har vært borti noen snøfnugg men det stoppa opp heldigvis.
      Ha en fortsatt flott dag videre.

    2. He he, her ble det en liten “skriveleif” – jeg mente jo Santinos som ligger bÃ¥de i Tordenskioldsgata og Hammersborggata. Aldri vært pÃ¥ Santorini jeg heller, tror kanskje det er en gresk øy som heter noe slikt 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg