PÃ¥ tur med kamera….

Det var så fint vær ute i dag, så jeg bestemte jeg for å ta en liten tur igjennom skogen med kamera. Jeg vet at det finnes en spettmeis borti skogen, så den i går når jeg kom hjem. Tenkte at hvis jeg gikk borti der så kanskje jeg var heldig å se den. Det gjorde jeg jo ikke, men jeg hørte den… når jeg gikk mot det stedet hvor den holdt på flyttet den seg selvfølgelig. I stedet fant jeg en kjøttmeis som hoppet rundt på en trestamme:

Det var så fin luft ute, litt kald og kjølig. Fuglene sang og kvittret om hverandre, å jeg bare måtte stoppe opp for å lytte til lydene. Til tross for at det går en traffikert vei ikke så langt unna var det veldig stille i den lille skogen.

Noen har tydeligvis kastet fra seg en epleskrott en gang, og nå har det blitt et stort fint epletre som sto der så flott med mange  innbydende epler. De nederste grenene hadde alt blitt høstet, og resten var så høyt opp at jeg ikke kunne nå dem……


De ser gode ut, der de henger :o)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg