SKRIK-HYL-PANIKK…!!!

Når jeg kom på jobben i dag hadde jeg planen klar for hva jeg skulle gjøre før lunch. Det var krevende oppgaver som jeg måtte ha tunga rett i munnen for å gjøre, og det burde helst gå uten feil.

Jeg satte i gang med frisk mot, og de fire første kontraktene jeg tok gikk helt strålende. Det trodde jeg oxo at no 5 gjorde, alt så ut til å ha fungert som det skulle. Etter at alt var gjort skulle jeg kjøre en sjekk, som jeg hadde gjort på de andre kontraktene…. SKRIK-HYL-PANIKK… Selvsagt hadde det gått feil et eller annet sted. Jeg var helt sikker på at det var noe jeg hadde gjort galt, men etter at vårt data-geni hadde sett på det… puh, så var det ikke meg. Det var en feil med hele kontrakten, som ikke lot seg rette bare med noen taste trykk.  Det måtte jo akkurat være DEN det gikk galt med.  Nå må vi bare vente til fr data-geni finner ut hva som må til få å få orden på sakene.

Ikke akkurat den starten jeg hadde forestilt meg på uka, men sånn er det jo innimellom desverre.

Nå tar jeg faktisk lunch, og så skyver jeg alle tanker om saken så langt ned i hardiskens minne det går ann. Jeg kommer ikke til å hente den frem får jeg får OK på at alt er i orden igjen.

4 kommentarer
    1. Hehehe.. kjente den panikkfølelsen nÃ¥ ja.. hohoho… Det der er jo bare helt grusomt og komme ut for, hÃ¥per det ordner seg, det hadde vært fint med et data geni her i huset og innimellom, eg er ei stooor kløne pÃ¥ pc..
      Ha en flott mandag videre du og;-)

    2. allis: Det gjør sikkert det!!! Hjemme er det let-trykk-finn..kanskje metoden som gjelder. Noen ganger gÃ¥r det bra, og andre ganger ikke!!! Da stritter hÃ¥ret til alle kanter, øynene blir svarte som to brønner, og sÃ¥ sier jeg en hel masse ord som ikke einer seg for andres ører….!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg