Mama Mia på fredag

Jeg gleder meg sykt til fredagen, da skal Kine, Anne og jeg å se på Mama Mia i Spectrum.  Har alltid hatt lyst til å se den, men har ikke anledning før.  Det ble aldrig i London, og heller ikke når den norske versjonen ble satt opp her.

Har sett filmen i allefalle………….  Jeg var med andre ord ikke vond å be når veninna mi spurte om jeg ville være med.

I helgen spurte Anne om vi skulle dra på We will rock you når den settes opp til neste år, sa ikke nei til det heller. Hun hev seg på telefonen å fikk biletter.  Så i går var hun der igjen, og da var det premieren til Harry Potter… Sa ikke nei til det heller jeg. Blir spennende å se om vi får biletter til selve dagen, håper det.

 

6 kommentarer
    1. Åååh kor kjekt, har ikke sett noe av dette sjøl men hører alle sier det er helt topp. Så eg skjønner at du gleder deg.
      Ha en fin fin dag videre

    2. Sikkert toppers. Jeg var på Mamma Mia i Centraltheatheret, og den var bra der også.
      We will rock you så mann og barn i London i sommer og var strålende fornøyde. Kanskje kjøpe billett til den ja. Morsomt å gå på spectrum, men ikke sitte helt øverst og bakerst!

    3. Mojita: Sist jeg var i Spectrum, satt vi helt oppunder taket. Jeg har høydeskrekk, og syntes ikke det var noe serlig. Holdt ut en liten stund, sÃ¥ gikk jeg Ã¥ satte meg i trappa… Denne gangen skal vi ganske langt ned, heldigvis.

    4. Åååh det blir stas, klart du må synge med;-)
      Joda helt korrekt, vi var på Os utenfor Bergen, heimplassen til sambo det der.. kjempefin plass og bare 3-4 timer fra oss og kjøre

    5. Allis: SÃ¥ artig… Kusina mi er gift med en Osing, eller hva det nÃ¥ heter, og har bodd der i mange Ã¥r. Har vært der en gang pÃ¥ besøk, en regntung mai helg, hihihi!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg