Opplæring hele dagen…………

Om ca 30 minutter skal jeg på opplæring….. det kommer til å vare hele dagen.  Vi har fått mange nye oppdateringer i datasystemet vi bruker her på jobben, og de skal kjøres igjennom i dag.  I forbindelse med det tar de ned systemet sånn at vi ikke kan bruke det, og da fant vi ut at det var en fin anledning til å bli oppdatert om hva som er nytt.

Sjefen fortalte i går at vi får lunch på Santinos, og det var musikk i mine ører.

Oi, som klokka går…. nå må jeg forte meg å gjøre ferdig det jeg holder på med før systemet går ned, puh!!!

3 kommentarer
    1. Go morran!!! Ja det er ikke bare enkelt i mine øyne med alt dette nye innen data, er ei kråke på dataen eg.. hihihi
      Hørtes herlig ut med god lunch ute.
      Kose deg masse;-)
      Ha en flott dag videre

    2. Mojita: He he, stamgjest… kan nesten virke sÃ¥nn. Vi pleier vel Ã¥ stikke innom en gang i mÃ¥neden tenker jeg. Føler vi mÃ¥ ha litt forandring fra den kjedelige manpakken, eller kantinematen :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg