007 James Bond…, and then zzzzzzzzzzzz

Nå har jeg krabba godt opp i sofaen med fleeze-pleddet, en varm kopp med te og 007 James Bond…. denne gangen med øyegodisen Pierce Brosnan.

Feberen har ikke ville gi seg kjenner jeg, den herjer rundt i kroppen mer nå enn tidligere. Jeg kan bare ikke være hjemme fra jobben i morgen… Det blir febernedsettende og masse vann så klarer jeg vel å komme meg igjennom dagen.  Lovet veninnen min Anne at jeg skulle bli med henne å ta ut briller hos Brilleland…………. Det ordner seg nok!!

Har tent alle lykter og lysestaker i hele stua så det er en lun og fin stemning. Ronja og Vinja har ikke vist seg på flere timer, de ble nok utslitt når de hjalp meg med å rydde tidligere i dag. Hadde de to pelsballene kunnet snakket hadde de nok sagt at de hadde vært riktig så flinke, he he!!  Alt papiret som skulle være oppe i posen kom fort ut igjen når Vinja var der i.

Å nå, tilbake til James Bond, og Die another day……

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg