Fortsatt syk…

Jeg har fortsatt ikke klart shake av meg denne forbaskede forkjølelsen. I natt har jeg hatt så vondt i halsen, og store problemer med å svelge. Når jeg tok en titt ned i der hadde det dannet seg en ekkelt gult belegg på venstre mandel. Det betyr starten på en halsbetennelse…..

Jeg er på jobbe i dag, men tror ikke jeg kommer til å bli ut dagen. Orker ikke å snakke og svelge, så alt er i grunnen ganske håpløst. Akkurat nå syntes jeg veldig synd på meg selv.  Forsøkte å ringe på legekontoret for en time, men de hadde ikke telefontid før mellom 13 – 14:30. Da skal jeg sitte klar ved telefonen sånn at jeg har noen sjangs på en time i morgen tidlig.

Det betyr egentlig nok en natt uten mye søvn…..

4 kommentarer
    1. Au au au!!!!! Detta var ikke bra!!! Kom deg heim og hopp under dyna;-/ Smell innpå en konjakk blanda i varmt vatn, det kverker det meste av bakterier. hihihi
      God bedring;-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg