Kanskje kommer…nei det gjør han ikke, men kromprinsparret

Kl 13 i dag kommer Kronprinsparret på besøk til jobben min.  Da blir det stor stå hei tenker jeg, og folk flokker til for å se et glimt av dem.  Jeg kan se dem komme fra kontorvinduet mitt, så det blir vel til at jeg tar meg en liten titt jeg oxo.
Jobben har to bygg, og jeg jobber ikke i det som de skal besøke.  Vet ikke om da skal traske rundt i alle etasjene for å se, eller om de bare skal i den etasjen som er ferdigoppusset!!  Info avdeling kommer nok til å knipse mange bilder som blir lagt ut på hjemmesiden tenker jeg….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg