Jeg er så utålmodig

Trodde nesten at jeg skulle føle meg litt bedre i dag, men nei da……  Feberen har nådd nye høyder og antibiotikapillene slår ut på magen min (uten å gå i detaljer), jeg hoster så jeg brekker meg mm  Det eneste som er positivt er at halsen ikke verker så mye i dag…. det er jo noe i allefall.

Matlysten er/har ikke vært på topp den siste uken, og for morro skyld tok jeg meg en tur på vekta til morran. Da hadde jeg jammen gått ned nesten 3 kg denne uken. Desverre  så vil jeg nok gå dem raskt opp igjen etterhvert som jeg blir bedre.

Har satt meg godt til rette i godstolen og ser på BBC Entertainment…. de viser Allo’ Allo’ hele formiddagen.

Ronja og Vinja har funnet en gammel neglefil, som de leker med. Akkurat nå har den kommet inn under teppet, og de sliter for å få tak i den igjen. Jeg kan ikke annet enn å le av dem der de hopper å spretter. Ingen vits å kjøpe dyre leker til dem, gi dem en gammel neglefil, utbrent plasbeger fra et t-lys eller et gult kinderegg så er de happy i mange timer.

3 kommentarer
    1. Uff a meg! Er ikke godt det der. Jeg havnet på sykehuset en gang grunnet en slik reise du har nå..
      Skal tenke på deg og kattene jeg. Har ei katt her som hopper og spretter, og ei gammel ei som ligger å sover!

    2. Av de bildene jeg har sett sÃ¥ er dem veldig fine de kattene dine da! Og koselig er det med dem og… Kos deg, sÃ¥ hÃ¥per jeg du blir frisk snart! :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg