Gravlund i dag….

Må se å samle krefter til å komme meg i dusjen……  Jeg må ned på Alfaset Gravlund for å tenne lys for mamma og pappa om ikke så altfor lenge. Akkurat nå er det sikkert mange biler der nede, pleier å være det. Derfor venter jeg nok til det er igjen ca 1 time til sola går ned, da har de fleste vært der. Er jeg heldig kan jeg kjøre helt ned til graven da, noe jeg ikke kan gjøre nå .

Jeg skal kle godt på meg iallefall sånn at ikke forverrer forkjølelsen min noe mere.

Formen er ikke noe å skryte av i dag heller, men en positiv ting: Jeg har ikke hostet så jeg har brekt meg eller mistet pusten. Da syntes jeg ting begynner å bli litt lettere, for de siste dagene og nettene har vært slitsomme. Halsen har verket som bare den, og da har det ikke vært så greit når jeg hoster så mye.

2 kommentarer
    1. Jeg har også graver og gå til,begge gravene er spesielle for meg,men den ene er ekstra spesiell.Jeg synest det er en fin måte å minnes våre kjære og nære på,å tenne lys på graven,hvert eneste øyeblikk av tiden ved graven er en tid til ettertanke og å minnes,det er nok derfor mange føler en ekstra nærhet akkurat der.Hilsen synskepeggy.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg