Ronja Lillepuzdatter av Skånevik

I går ble det en mini-pizza til middag for meg, og da var ikke Ronja langt unna.  Hvis jeg tar med meg mat inn i stua, så hopper hun opp på bena mine for å se hva det er for noe. I går var ikke noe unntak:

Skorpene var så harde at jeg lot dem ligge igjen, og det var noe for damen….

Hun sleikte seg rundt munnen, og syntes hun hadde det toppen.

Det er like gøy å se på hver gang, der hun ligger… så kommer poten snikende frem….

Mellom hver gang måtte jo poten vaskes…

Så gjør hun seg klar igjen.  Søsteren lå oppe på klatrestativet å kikke på hele tiden, men hun gadd ikke delta. Når Ronja endelig klarte å få en bit ned på gulvet kom Vinja oxo, og så sloss de litt om biten.  Det varte ikke så lenge, skorpen var mest spennende så lenge den lå på talerkenen.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg