Sniff, sniff…det lukter svidd…

Før jeg spiste middag tente jeg alle lysestaker og lykter i stua…  Dette syntes Ronja var spesielt spennende, og hoppet opp på bordet. Hun stakk først nesen bort til t-lyset men trakk den rask til seg. Så var det poten, og da fikk hun stearin på den noe som hun definitivt ikke likte.

Jeg snudde meg bort et lite øyeblikk, og hørte plutselig en frese og knitre lyd…. Ronja hadde lagt halen sin oppå det ene t-lyset. Hun skvatt unna, men jeg fikk tatt tak i halen og dratt hånda igjennom. Uuuu som det stinka svidd pus.  Det lukta svidd pels ganske lenge før den forsvant. Jeg tok en kikk på halen hennes, men man kan ikke se noe, så det var nok ikke mye som ble borte.

Hun brukte en evighet med å vaske og pusse den ren igjen……   Nå ligger hun ved siden av meg, og jamrer seg høyt for at hendene mine er på tastaturet og ikke kozer med henne. Oppsann, der kom Vinja å så er jakten i gang igjennom hele huset, he he!!! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg