Halsbetennelse og forkjølelse

I går kveld kjente jeg at halsbetennelsen og forkjølelsen straks var blitt mye bedre enn den har vært. Jeg hostet ikke så mye når jeg la meg, noe jeg har holdt på med i opptil 30 min før det roer seg.  Det var deilig å kunne legge seg ned å bare sovne.

Når jeg våknet til morran i dag var det blitt enda bedre, kun noen få hostekuler og nesepussing med det samme jeg satte meg opp. Som om kvelden har jeg holdt på i en evighet med hostekuler, og når de endelig har gitt seg har jeg vært så sliten at jeg har hatt mest lyst til å gå å legge meg igjen.

En dag til hjemme nå så er jeg klar for jobben igjen på torsdag.  Det skal bli godt å komme i gang igjen, men jeg gruer meg litt oxo.  Ikke for jobben, men det har jo blitt så innmari kaldt ute.  Da er det frem med tjukkere støvler, skjerf og vanter så jeg ikke blir sjuk igjen.  Nå har jeg vært nok sjuke så det holder for en god stund fremover……

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg