Jeg rydder og rydder….

Siden jeg har følt meg bedre i dag satte jeg i gang med å rydde i noen flere skuffer, hvor det var masse papirer. Jeg trodde faktisk at jeg hadde vært igjennom alt allerede, men tydeligvis ikke. Jeg holdt på i flere timer med å kaste å rydde. Utrolig hvor mye gammel dritt man klarer å samle på seg.

Vinja måtte jo sjekke ut om jeg hadde greid å tømme skuffen ordentlig.  Hun var veldig nøye, og fant til slutt en binders helt bakerst som jeg ikke hadde sett. Ikke fikk jeg tak i den heller.  Jeg hørte hun holdt på inni der med den en evighet, før hun tilslutt ga opp å kom ut igjen. 

Jeg hadde strødd papirer og skrot ut over hele skrivebordet, og da var de ikke sene om å komme opp for å hjelpe meg å sortere. Om det var så mye hjelp vet jeg ikke, he he….  de syntes i allefall at det var gøy.

Nå tror jeg faktisk at jeg har klart å dra fram alle gamle papirer, og fått gått igjennom dem. Blir litt oppgitt av megselv at jeg ikke har tatt tak i disse tingene før…. å at jeg ikke har klart å legge ting et sted. Akkurat det skal bli en forandring heretter. 

4 kommentarer
    1. Det er kjekt og rydde litt, skal ta tak i et par ting jeg og idag tenkte jeg, flyttet i fjor, men har et par esker jeg bare kan kaste, bruker det ikke alikevel.
      Ha en fin dag…

    2. Anonym: Jeg overtok leiligheten til foreldrene mine, og mye papirer er fra dem som jeg ikke orket Ã¥ ta tak i nÃ¥r mamma ble borte… Føles godt at det er gjort. Ha en god dag du oxo.

    3. Jøsses du er flink!!!! åsså har du en veldig god hjelper med deg ser eg, thii.. ja dette er mat for pusane, de elsker og vere med på ryddings på hemmelige plasser, hehehe.. åååh send litt av den rydde ånden over her, mine skap sprekker snart, usj.. Vi skal ha oss ei tørke støv økt ganske snart, skal pusse pokaler som gubben har fått på bilen, de står over stuevinduet våres og er det første folk ser når de kommer inn er, kjedelig når de er surra rundt med spindelvev.. veldig avslørende det da.
      Ha en flott dag videre . Supert at du føler deg bedre;-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg