Tilbake pÃ¥ jobb…

I går kveld så følte jeg meg i ganske fin form, og gledet meg faktisk til å komme tilbake på jobb.  Da klokka ringte til morran i dag, og jeg skulle begynne å sette kroppen i gang var det ikke så greit alikevel.  Når jeg var ferdig i dusjen, og fønt ferdig håret var jeg så sliten at jeg måtte sette meg ned å hvile.

Når jeg sto på t-banen ned til byen var jeg helt skjelven i hele kroppen, og bare sto å telte stasjoner og minutter til jeg var nede i byen.

Etter noen kopper med kaffe så begynte det å rette seg, og det var faktisk ganske greit å være tilbake på jobben.  Har savnet kollegene, og all praten igjennom dagen.  Siden jeg ikke hadde brukt stemmen så mye den siste uken, har jeg faktisk klart å bli ganske hes enda vi så vidt har passert lunch, he he!!

Til morran kom frostrøyken å la seg over bydelen og før det ble lyst så det ut som om det snødde.  Jeg kjenner at jeg er moden for litt mere snø nå…   

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg