Jeg tror jeg ler meg i hjel…..

Avdelingen ved siden av har kaffepause, og en av “gutta” på avdelingen holder samtalen i gang som vanlig. Han prater så høyt at vi kan høre hvert ord han sier.  Akkurat nå sitter han å prater om klær, og at moren hans noen ganger kjøper klær til han……    En fyr i slutten av 20 begynnelsen av 30 åra pleier vanligvis å være litt mer moderne kledd enn han er.  Kanskje moren er friskere i sin smak, hva vet jeg..

Det er ikke første gangen vi har blitt underholdt under kaffepausen, he he…  Han har noen snodige kommentarer om jenter/kvinner som er til å dø av.  Jeg er veldig glad for at jeg sitter med ryggen til på kontoret mitt, for jeg klarer ikke å holde meg fra å le.

Men hey, litt humor i hverdagen skal man jo ha :o)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg