En lang arbeidsdag er over, puh!!!

Så har skumringen senket seg nok en gang, og det er vel snart på tide å komme seg hjem igjen.

Jeg hadde ingen tro på at jeg skulle klare å få unna alt jeg hadde på planen i dag, men det gjorde jeg faktisk. En ekstra innsats etter lunch så gikk alt i boks.  Det er noe d… å måtte ta igjen saker på mandag som skulle ha vært ferdig uka før.

I helgen må jeg frem med mopp og støvsuger, for det ble dårlig med det forrige helg. Da lå jeg jo med nesa i været å hostet i et sett.  Det blir vel kanskje en bærpose med katthår som skal støvsuges opp…., det var vel å ta i litt kanskje. Jentene røyter ikke så fælt for tiden, heldigvis.

Tenkte at jeg skulle legge på noen andre duker, bytte glass i lysestakene mine og henge opp høstkransen min. Den burde egentlig ha kommet opp 1. november, men sånn ble det ikke. Jeg må innrømme at jeg gruer meg til å sette i gang, men oi så godt det er når jeg er ferdig.

I kveld skal jeg derimot synke godt ned i godstolen å bare slappe av…., kjenner at formen ikke helt er der den skal være enda.

Nå er det bare å pakke sammen sakene og vanne blomstene i vinduskarmen….. så heimat!!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg