NÃ¥ var det like før…..

Nå var det like før jeg holdt på å eksplodere….kabom…pga av nettverksproblemer. Har forsøkt å komme meg nett i over en time uten at det gikk.  Om problemet var her hos meg eller med leverandøren vet jeg ikke.  Jeg forsøkte alle knep jeg vist for å ordne tilkoblingen, men ingenting nytta.

Så tenkte jeg, nei dette gidder jeg ikke mer… har noe annet å bruke lørdagen til. Tar PC’n på armen for sette den på plass der den vanligvis står til lading. Hva skjer… smakk så er kobling OK igjen. Jeg viste ikke at jeg kunne så mange spennende ord jeg, men de lå nok godt gjemt et sted… og ut kom de.

Nå kjenner jeg hjerte hamrer vilt å hemningsløst og jeg har mest av alt lyst til å ta tak i noe å kaste det i veggen. Må få ut noe agresjon…..  Nå har jeg akkurat tatt livet av en pute, det kjentes helt hærlig ut. Roen har senket seg i kroppen, nesten…..

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg