Endelig sammen igjen…..

For en god stund siden reiv kattene ned noen pyntefigurer, som gikk i både en og flere deler.  Jeg orka ikke å ta tak i da, så jeg bare la alt sammen i en pose i skuffen, men nå syntes jeg det var på tide å ta tak i sakene. Kjøpte en ny flaske med super-glue her om dagen oxo siden det var nesten tomt i den gamle.

En av favoritt lysestakene min gikk i tre biter:

Først festet jeg t-lysholderen, men jeg fikk ikke skult brekkmerket desverre….

Den første vingen var ganske enkelt å få på plass, og den festa seg ganske fort….

Den siste vingen vingen slo seg skikkelig vrang, og jeg brukte en evighet på å feste den.  Super-gluet ville helt enkelt ikke feste seg ordentlig. Tilslutt klarte jeg det.  Vingene er ganske tunge, så jeg håper virkelig at de blir sittende.

Når jeg var ferdig gjaldt det å finne et sted å gjemme dem til limet virkelig var tørt.  Kattene skulle bort på dem hele tiden så det nytta ikke å la de stå fremme.  De er jo så nysgjerrig å skal stikke nesa borti i alt som er. Jeg måtte holde dem borte når jeg strøyk på lim, for ellers ville de fått det på snuten sin.

Fikk satt sammen alle 3 figurene mens jeg var i farta….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg