Mini DAB radio

Var en tur på Claes Olsson oppe på Oslo City, og jammen hadde de ikke fått Denver mini-radio med DAB.  Jeg har vært på jakt etter en sånn, uten å betale svimmlende summer.  Den kosta meg 399,- noe som er en overkommelig pris.  Klart at den ikke har samme lyd og kvalitet som de dyrere merkene, men det gjøre egentlig ikke så veldig mye.

Radioene kom i svart, hvit, grønn, lilla og rosa…., og jeg tok jo selvsagt den rosa. Jeg satte i batteriene, og slo den på…. Skal si både folk og katter skvatt når lyden kom på. Skulle det være nødvendig at lyden var satt til max…. Kattene forsvant som et olja lyn, og kom ikke frem igjen før det var gått en evighet.

En av jentene jeg jobber med så radion, og fikk lyst på en selv.  Skal se det står en rosa radio på kontoret hennes i morgen, he he!!!

3 kommentarer
    1. Dægutten det var jo en uoverkommenlig pris pÃ¥ en dab radio.. Det er jo helt forJ…. priser de har pÃ¥ de i mange butikker. Det spørs om eg ikke mÃ¥ løpe og kjøpe en sÃ¥nn eg og.. hihi

    2. I’m selling Aged 2012 Twitter accounts with verified email address only for 4$

      All accounts come with full access to the original email that was used to create the account!
      FAQ.

      Are the accounts aged? Yes, 7 years old

      What are the accounts like? with followers, following, bio or profile picture, all with a luxury name & username

      Only for today. buy 2 get 1 account for free

      If you’re interested Contact me via
      Email – congmmo@gmail . com

      https://sellaccs.net

      Discord : CongMMO#9766
      Skype & Telegram : congmmo
      ICQ : @652720497
      Thank you!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg