Harry Potter i gÃ¥r….

Jeg veit ikke helt hva jeg skal si om filmen jeg!!!  Til tider var den rett å slett gørr kjedelig, og så tok det seg opp igjen…..  Skal jeg være ærlig så syntes jeg ikke dette var den beste av dem akkurat.  Jeg hadde vel kanskje sett for meg mer action, men det var ikke så mye av det.  Kine var av samme oppfattning som meg, men hun har lest alle bøkene å er sikker på at siste filmen kommer til å bli mye bedre.

Anne syntes ikke det samme som Kine og jeg…. hun syntes filmen var knallbra og kunne ikke forstå at vi syntes den var litt kjedelig…. 

Vi hadde fått skikkelig bra plasser på Eldorado… Rad 10 PLASSENE 9 – 12. Jeg satt ytterst på raden, og foran meg sto en stor søppelkasse som jeg kunne ha beina på. Det var som å sitte i godstolen her hjemme, he he…

Noen andre som har sett filmen… hva syntes dere??

4 kommentarer
    1. Gubben og 12-åringen ser den akkurat nå, så jeg får vel referat om noen timer. Selv så holder jeg ikke ut 2,5 time på kino. Koser meg heller her hjemme med PC; litt vin og senere strikketøy. Ha en fin lørdag.

    2. mojita: Det er ikke den verste mÃ¥ten Ã¥ tilbringe lørdagen det heller :o) Vet du hva som var det verste med Ã¥ sitte i salen i 2,5 time? Jo, jeg kunne ikke snakke…, det var et mareritt, he he!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg