Lang dag pÃ¥ messa pÃ¥ Lillestrøm….

Dagen ble ikke helt som jeg hadde tenkt meg….  Anne, Kine, Silje, Sven-Erik og jeg var på messa i dag, og jeg tror noen av oss valgte å begynne i feil ende. Anne, Sven-Erik og jeg gikk på Hjem og Hobby først noe jeg angrer på at jeg gjorde. Det var så mye å se og få med seg at jeg var utslitt etter å ha gått rundt der i 2 timer.

Anne holder på med scrapping, og ville se om hun kunne få tak i noen ting til det. Hun ble veldig skuffet for det var bare et par boder som hadde det.  Den ene hadde mye av de tingene hun var ute etter, mens den andre hadde mest stempler o.l. Jeg er ikke så inne i det så jeg gikk min egen vei…

Jeg så mye fint som jeg godt kunne ha tenkt meg, men jeg syntes ikke at jeg hadde råd.

Trodde jeg hadde vært over alt, men tydeligvis ikke…. En bekjent hadde sett på Wrestling, men det hadde jeg ikke klart å få med meg. Akkurat det kunne jeg godt tenkt meg å se på, for det er en underholdende sport

Møtte opp med Anne og Sven-Erik nede ved matbodene… da var jeg så sulten og svimmel at jeg måtte kjøpe noe å spise. De hadde noen riktig gode lapper der, og de gjorde godt på kropp og sinn, he he

Anne og jeg gikk derfra inn på Alternativmessa, men begge to var så slitne etter all traskingen at vi ville helst bare dra hjem.  Alikevel gikk vi rundt der en times tid.  Det var mer folk der enn det var på Hjem og Hobby, og det var lange køer til alt man kunne tenke seg.  Jeg hadde veldig lyst til å snakke med noen av de synske, men det var omtrent umulig å komme til. Det samme var det hvis man ville bli spådd. Tilslutt endte vi opp med å gå rundt å kikke.  Hos boden til Den lille Arkana ble vi værende en stund for å sjekke ut bøker, og diverse engle, faerie, gudinne kort. Jeg angrer litt for at jeg ikke gikk inn dit først, da ville jeg ikke vært så sliten.  Hadde jeg hatt råd, skulle jeg tatt meg en tur i morgen, men…….

Det er merkelig, flere jeg kjenner var der i dag… traff jeg noen av dem, nei. Anne derimot, med det samme vi kom innenfor døra traff hun datteren til kusina si :o)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg