Brrrrr… i dag var det kaldt!!

Gradestokken viste -4,5C da jeg stormet ut av døra for å rekke t-banen.  I utgangspunktet så er vel ikke det så veldig kaldt, men en ekkel vind som sniker seg oppunder jakker og bukseben så virket det enda mere.  Spesielt kaldt ble det jo på bena siden jeg ikke orker å gå med strømpebukser av noe slag……

Lurer egentlig på hvordan jeg skal takle den “virkelige” kulda når den kommer, sånn over – 10C og oppover. Det er jo meldt at det skal bli sprengkulde denne uka, og jeg kan ikke si at jeg gleder meg til det akkurat.  Jeg krysser fingrene for at det ikke slår helt til enda. 

Etter en kokende varm kaffe så har kroppen nå blitt såpass tint at jeg kan kaste meg over dagen prioriteringsliste på jobben.  I dag er den ekstra lang, så det er bare å sette i gang.

Kald eller varm, håper alle får en flott tirsdag.

4 kommentarer
    1. Heisann.
      -4 ?? Her har det vært litt kaldere den siste uken, friskt og godt;))
      Jaggu bra du ikke er her da:)
      Ønsker deg en fin dag, tyll deg inn i varme ullklær:)
      Ha en fin dag:)

    2. Jeg også hater slike strømpebukser under langbuksene. Men nå har jeg fått meg stilongs fra Devold – behagelig, varm og god i 100% ull.

    3. Åffff…. Denne vinden gjør alt så mye verre. Vi er på hytta, nydelig sol men det blåser friskt ute, så det er skikkelig ufyseligt og være utendørs, vinden går igjennom marg og bein.. men guuud så herlig og ha stueforandring og få en solgløtt inn i stua.
      Ha en fin fin dag videre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg