Isdans i Spikersuppa…..

Karianne og jeg driver for tiden å øver på et program i Isdans, som vi skal fremføre for Terje når han slutter, he he!!
Foreløpig har treningen foregått inne, og vi har det fleste mooves på plass.  Problemet er nå hvordan dette skal gå når vi skal prøve det ut på isen….., for ingen av oss har hatt skøyter på beina siden vi rakk opp til dårhåndtaket.

Sist gang jeg prøvde meg på skøyter gikk det ikke så veldig bra, satt, lå eller krabbet mer enn jeg sto oppreist.

Terje skal filme alt sammen med kamera mitt, men jeg syntes nok at han kunne bli med ut på isen han også.  Jeg er ganske god på å overtale, så vi får se om ikke det blir en mulighet.

Uansett om det blir knall og fall eller ikke, så kommer det til å bli vanvittig morsomt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg