Alt tar sÃ¥ vanvittig lang tiiiiiiiiid…!!!

Nå har jeg sittet hele dagen for å fornye kontraktene mine, og det er mange av dem.  Etter hvert som dagen glir utover tar det lenger og lenger tid for hver sak jeg tar i…. 

Frustrasjonen står i taket, og jeg blir bare mer og mer krakilsk.  Nå har jeg bestemt at nok er nok, og så går jeg rett å slett hjem igjen. Ingen ide å sitte å se på at PC’n jobber uten at jeg kan gjøre noe for å hjelpe til.  Det kommer en dag i morgen, og da får jeg ta resten av sakene jeg ikke rakk i dag, basta……  :o)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg