Sitte ned litt før jeg setter i gang…..

Nå sitter jeg på kjøkkenet og kozer meg med en kopp kaffe å ser at det har begynt å snø lett ute. -10C i dag her i Oslo, så det er godt vær ute og være inne i, he he.

Om litt skal jeg ned i kjelleren og hente opp julegardinene min, de skal strykes og henges opp i dag. Jeg vil være litt tidlig ute til 1. advent denne gangen. De siste årene har jeg jobbet for å bli ferdig og stresset sånn at når dagen kom var jeg helt ferdig. Som sagt i dag er det gardinene som kommer opp, og i morgen er det støvtørking og duker som skal på plass. Da kan jeg våkne på søndag å vite at jeg bare kan koze meg å slappe av :o)

Satte på varmeovnen på kjøkkenet for første gang til morran i dag…. Har ikke vært så kaldt at det har vært nødvendig tidligere.

Jeg hentet ned adventlysestakene til vinduet i går, og etterpå må jeg sjekke at de virker…. hvis ikke håper jeg at det bare er en pære som har gått. Budsjettet for november har ikke beregnet inn ny lysestake desverre…!!

Ha en fin dag.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg