Endelig ferdig….

Nå er jeg så lei av å stryke gardiner, og jeg har ikke lyst til å gjøre det igjen på en god stund.  Det er jo typisk at må kjøpe gardiner som er så innmari håpløse å stryke….  Heldigvis er det bare en gang i året.

Alle julegardinene min er av eldre dato, men jeg liker dem å kunne ikke tenke meg å bytte dem ut.

Stua:

Store soverommet:

Lille soverommet – veldig utydelig:

Kjøkkenet:

Min gamledagse julekalender – som er til pynt bare:

Adventslysestakene til soverommene skal jeg sette frem i morgen kveld, de skal jo ikke tennes før på søndag.  Trodde den ene var i stykker etter at kattene reiv den ned i fjor, men da jeg testa dem tidligere i dag var alt i sin skjønneste orden.
Nå skal jeg jeg bare slappe av resten av kvelden….

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg