Vinja er med….

Jeg kozte meg med medisterkaker og pølse med surkår, øl og akevitt til middag, og da var ikke Vinja sen om å komme for å se hva som foregikk.  Hun la seg godt tilrette på kjøkkenbordet å så på mens jeg spiste… Etterhvert syntes hun det ble kjedelig og sovna.

Da jeg ryddet i skapene var de med begge to, før jeg viste ordet av det hadde Vinja kommet seg inn i nederste skaprommet, og hun ville ikke ut igjen med det første…. Ronja hadde oxo tenkt seg inn, men det var ikke plass… heldigvis!!!!

1 kommentar
    1. Hehehe!!!! Typisk !!!! De er sÃ¥ skjønne disse pusane;-) vil bare kose med de…
      Våres svarte lille frekkas , stjeler mat så det suser etter, har vi glømt og rydde vekk noe så er ho der med engang.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg