FERIEDAG :o)

Det var deilig å sove til jeg våknet av megselv i dag…..  Siden det var fridag i dag, ble det til at jeg satt opp altfor lenge i natt, og da vet man jo hvordan det er dagen etter hvis man står opp for tidlig… trøtt og uopplagt.

Ca kl 13:30 kommer en fyr for å sjekke el-anlegget mitt. Han skulle egentlig ha vært her i går, men da var jeg på jobbe så jeg fikk bytta til i dag.  Han hadde egentlig fult program i dag, men fikk skviset meg innimellom. Hva forventer de??  Jeg får et brev hvor de sier at de skal komme mellom 9 – 12 på en vanlig ukedag!!!  Vi som jobber må faktisk ta oss fra fra jobben, og på denne tiden av året er ikke det så enkelt….helt plutselig. Håper han kommer sånn nogenlunde når han skal!!!!!!!!

Anne skulle kanskje ta seg en tur til meg i kveld etter at hun hadde kjørt broren sin til en julebordsmiddag.  Hun skulle ringe meg utpå dagen for å gi beskjed om hun faktisk kom.  Det er ikke alltid så enkelt å få dama til å dra ut om kveldene, noen ganger føler jeg at jeg maser.  Er jo mye kozeligere å sitte å skravle hos hverandre enn på mobilen!!!

En kaffekopp til eller to tenker jeg, så en laaaaang varm dusj :o)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg