Fortsatt svinaktig kaldt….

Gradestokken har nå krabbet over -15C, brrr.  Trodde det skulle bli mildere i dag jeg, og kanskje litt snø eller var det i morgen??

Jeg håper ikke at det skal fortsette å bli så kaldt helt fram til jul, det ødelegger planene til Karianne og megselv totalt. Vi har jo tenkt til å ha en liten mini oppvisning i isdans for Terje, men med så mange minusgrader spøker det for oppvisningen. Det nytter jo ikke med grasiøse dansebevegelser når man må ha på seg tjukke klær.

Just kidding…, blir ikke mye grasiøse bevegelser tenker jeg.  Spesielt med Karianne og jeg som ikke har hatt skøyter på beina siden barnsben, og heller ikke da var spesielt grasiøs. Det blir nok heller klovner på is, tenker jeg.

Nå ja, det er i allefall godt å være inne i varmen i disse iskalde tider….  Vinja holdt på å strekke ut litt i sta før hun satte i gang å erte søsteren sin, sånn at hun ble irritert å satte etter henne. Vinja er nemlig ekspert på å erte på seg søsteren sin :o)

3 kommentarer
    1. Håper du også får litt av mildværet i Oslo i dag. I Asker i dag er det bare -8 nå og det har snødd litt, men jeg tror egentlig at mildværet bare er midlertidig. Vinja ser ut til å ta kulden med knusende ro i hvertfall.

    2. Åååh fine pusekattene;-)
      Fysjameg den kulden har tatt på om dagene, heldigvis har den sluppet taket her hos oss, vi ligger på rundt -3 i dag og fine snøfnugg daler ned .
      Skøyter har ikke eg hatt på beina på sikkert 30-40 år.. hehehe så eg trur ikke eg hadde turt i dag.
      Ha en fin fin dag videre

    3. allis: I dag har vi endelig fått mildere vær vi oxo, nå er det nede i -6,4. Det er akkurat passe kaldt og snøen er tørr å fin.

      Hihi, se for deg to godt voksne damer pÃ¥ is som med vaklende bevegelser forsøker Ã¥ være grasiøse :o) au au au….!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg