….politiet pÃ¥ besøk!!!

Anne ringte meg nettopp for å fortelle siste nytt..  Hun fortalte at på fredagen hadde det vært fult av politi i etasjen hennes da hun kom hjem.  Hun har jo vært så nysgjerrig og lurt på hvorfor de hadde vært der.  Hadde det vært meg, så hadde jeg spurt politiet om hvorfor de var der… jeg måtte bare vite årsaken. Det hadde jo ikke hun gjort da.

I går så hadde det ligget en lapp i postkassa dems, fra politiet.  Der ville de vite om noen hadde observert en mann med blodige klær i uka som gikk.  Det har skjedd et drap oppe på Skedsmokorset, og han som har blitt arrestert bor i samme etasje/gang som Anne.  Romerikes Blad hadde et stykke i avisen, og da var det bilde av den blomberte døra til fyren. Anne så at det var maken dør som hennes, og gikk bortover gangen. Ganske riktig der var den blomberte døra.

Jeg kjenner ikke saken, men ut fra det Anne sa så var den en jente som leide hos politi som hadde blitt drept.  Vanligvis pleier jeg å få med meg sånt, men jeg har ikke helt oppdatert meg på nyhetene denne uka.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg