Nok en dag pÃ¥ Bentsebru Legesenter….

Da jeg våkna til morran i dag var det som om ansiktet mitt kokte….  Først trodde jeg at jeg hadde fått høy feber, for det kjentes sånn ut. Da jeg så meg i badespeilet så jeg at det ikke var tilfelle….  Venstre øye var nesten klistrert igjen, og jeg var illrød som en hummer i nedre del av ansiktet.. i tillegg klødde det noe vanvittig.

Jeg skjønte med en gang hva det var….., jeg hadde fått en alergisk reaksjon til Dalacin-medisinen jeg fikk for halsen. Har hatt det før da jeg ble alergisk mot penneselin som barn.  Da var det verre for jeg fikk det over hele kroppen.  Ringte til Bentsebru, som ba meg komme med en gang. I min enfold så trodde jeg at da betydde det at jeg slapp å sitte en evighet å vente på å komme inn til legen.  Det skjedde selvfølgelig ikke, og jeg endte opp med å vente i 2,5 time… JEG HATER Å VENTE…JEG BLIR GAL AV DET…derfor er utrolig at jeg klarte å bevare roen.

Det var ikke så myel legen kunne gjøre, men jeg ble bedt om å kjøpe reseptfri alergimedisin – Cetirizin ratiopharm og spise det i to dager.  De hadde ikke fått svar på blodprøven min enda, om kyssesyke.  Derfor tok legen en spot-test, og jeg satt å ventet litt for svar… den var helt OK. Med andre ord ingen kyssesyke :o)

Nå sitter jeg her å holder på å bli gal…., for det klør noe helt vanvittig på haken og halsen, og jeg må ikke klø. Håper nå bare at det har blitt en viss bedring til i morgen….!!!!

3 kommentarer
    1. Næmmen!!!! Fy flate kor uheldig du er!!!! Nå syns eg synd i deg;-( For en tørn du har hatt med basselusker nå!!! Nai nai nai!!!! Hiv innpå et stort glass med varm konjakk og hopp til køys.. da svetter du ut faenskapet.. thihi..
      God bedring min venn;-))

    2. allis: Cognac godt forslag, fÃ¥r se hva jeg har i skapet… Eller sÃ¥ skremmer nok En gammal danske bort basselusker oxo, hihihihi!!! Fra spøk til revolver, jeg begynner Ã¥ bli lei av Ã¥ ikke være i form, men fÃ¥r tenke positivt Ã¥ hÃ¥pe at det gÃ¥r rette veien nÃ¥ :o/

    3. huff da, dette var kjedelig. Ønsker deg god bedring, og håper de nye pillene gjør susen. Jeg er også en av de som HATER å vente eller stå i KØ (det er jo å vente det også da :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg