Uff som jeg har handla……

På fredag fikk jeg lønning, og da gikk jeg helt bærsærk å shoppa til jeg droppa…  Noe var vel ikke strengt tatt ikke nødvendig, men jeg fylte opp kjøleskapet med mat… for det var litt tomt på hyllene.

Dette var det dyreste jeg kjøpte, mitt nye leketøy:
Jeg elsker å sitte og slappe av med Nintendo’n å spille helt nerdete spill som ikke krever noen ting av meg. Stressende spill hvor masse foregår er ikke noe for meg.  Jeg fikk med Super Mario som på bilde her, tillegg har jeg kjøpt meg 4 andre spill: Mario Party, Tetris, Zenses Rainforest og Ocean puzzle games. Så nå har madammen noe koze seg med :o)

I tillegg ble det nye vinterstøvler som jeg kjøpte til 299,- Originalvarianter koster over tusenlappen, men hvorfor betale så mye?  Jeg kjøpte ny svart jeans, for ingen av buksene mine passet lenger…. de var blitt altfor store etter at jeg har rast ned i vekt den siste måneden. Kattene fikk oxo en ny leke, den ligner litt på den på bilde men det er en mus på toppen i stedet for en ball:
Acticat aktivitetssenter

Har nok brukt mer penger enn jeg hadde tenkt meg de to siste dagene, men det var bare så deilig å ha masse penger på kontoen igjen.  De som er igjen må jeg nok værne om, og bruke forsiktig.  Har igjen å kjøpe ribbe, og till annet til julehelga + at det er noen regninger som må betales. Det gjør nok et innhugg tenker jeg.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg