PÃ¥ skøyter i Spikersuppa….

I går skjedde det altså…Karianne, Terje og jeg…var borte i Spikersuppa og gikk på skøyter, he he!!!

Før vi gikk ut på glattisen, var vi innom Fridays www.fridays.no for enn Irish….  Vi følte at vi trengte å slappe av litt i kroppen først.

Jeg var jo helt elendig, og klarte ikke å slippe tak i gjerde rund, det var veldig betryggende å holde i.  Etterhvert ble jeg litt modigere, men jeg nok et stykke igjen.  Uansett, så ga det mersmak å jeg har bestemt at jeg skal kjøpe egne skøyter.

Karianne derimot var jo råflink, og fløy rundt der som om hun ikke hadde gjort annet.  Terje sto midt ute på isen og filmet oss, og tok bilder. Når han får somlet seg til å sende det over til meg, kan det være at jeg legger det ut, vi får se….

Vi gikk vel rundt der i ca 20 minutter, da verket beina og vi begynte å fryse litt.  Terje stakkar var blåfrossen på fingerne, og trengte å komme seg innendørs å varme seg litt.  Vi gikk tilbake til Fridays www.fridays.no å spiste en barbecue-burger, og drakk noen pils innen vi gikk hvert til oss.

2 kommentarer
    1. hørts veldig koselig ut da. Gleder meg til litt bilder (?). Det er hyggelig Ã¥ være der, og ikke minst at det er sÃ¥ kort vei til “forfriskninger”. Vi foretrekker Hard Rock Café fremfor Fridays, men de har omtrent samme meny.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg