…..det snør det snør tiddeli-bom!!!

Det er så kozelig å sitte inne å kikke på at det snør ute :o) Sola forsøker å trenge igjennom skydekket, men lykkes ikke helt enda……   Mildværet som de sa skulle komme i romjula har ikke kommet, i allefall ikke her i Oslo. Noe mildere var det 1. og 2. juledag, hvor det var oppe i – 5 og – 6C.  I dag er det nede i -12C, så det er bare å kle på seg godt når en skal ut en tur etterpå.

Jeg blir litt sur på armen min…. i går var den helt fin, men det var på morningen.  Måtte ut å handle litt, deriblant en 4 pakning med Pepsi Max, og den skulle jeg nok ikke ha bært med den dårlige armen.  Tenkte ikke på det da, men når jeg våkna til morran i dag var den helt stiv og veldig vond.  Jeg lærer jo aldrig, bare fordi smertene er borte er det ikke alltid bra igjen, grrrr..

Det er godt jeg fortsatt har noen dager ferie sånn at armen kan få roet seg igjen….  Jeg hadde tenkt til å begynne å hekle et teppe i dag, men det må jeg nok vente litt med.  Får heller lese litt, har endel bøker jeg ikke har lest som står i bokhylla.  Synke ned godstolen med en god bok er ikke så ille det heller :o)

Får vel prøve å komme meg inn i dusjen, sånn at jeg kommer meg ut en liten tur.  Kroppen må ut å begeve seg litt kjenner jeg, ikke sundt å holde seg altfor mye i ro heller.

2 kommentarer
    1. Pokkern!!! Eg visste det!!!! Jammen klarte eg ikke og glømme bursdagen din!!! arrrg!!! har nesten ikke vert på nettet men dette er ingen unnskyldning!!! skulle jo huske det!!! Fy meg!!
      Så da sier eg det nå. Grattis med den store dagen din, håper du hadde en kjempefin feiring;-))
      Så synd med armen din, kjenner godt til det der.. noe forbaska dritt og gå rundt sånn, masse god bedring ivertfall;-))
      Her er mildværet kom i dag, nå er det -1 ute, og det har meldt storm til i morga.. så det blir vel og holde seg innendørs og kose seg så godt en kan ;-))
      Ønsker deg en kjempefin nyttårskveld og et riktig godt nyttår;-))

    2. allis: Takk for det Allis :o) Jeg har ikke vært så mye på nettet selv heller, dels for at det har vært andre ting å gjøre i jula + at det ikke er så bra for armen min. Må jo passe på sånn at den er bra igjen til mandagen.

      Det tar seg dårlig ut å starte året 2011 med en sykemelding, ikke akseptabelt.

      I dag har vi – 7C ute, og det er en passe temperatur. Foreløpig er det ganske klart Ã¥ fint, og jeg hÃ¥per det fortsatter. Da kan jeg nemlig se alle rakettene utover hele Oslo nÃ¥ det starter ved midnatt :o)

      Ønsker deg oxo en flott nyttårsafen og fin feiring. Takk for det gamle året :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg