Takk for det gamle 2010 og velkommen til det unge 2011

Tenk at et år allerede har gått, skjønner ikke helt hvor det har blitt av.  Dessuten syntes jeg 31. desember hvert år er en deprimerende dag, da sitter jeg gjerne å gjør opp regnskap over hva jeg ikke har gjort og skulle ha gjort. Blir gjerne litt irritert på megselv for at jeg ikke har tatt meg i nakken å fått mer ut av året, men IKKE DENNE GANGEN!!!

Dette året har jeg gjort og hvert med på mange morsomme og interesante ting, og jeg har allerede bestemt meg for at året 2011 skal bli enda mer spennende.  Skjer det ikke noe, så skal jeg selv sørge for at det skjer.  Året 2011 skal jeg bli enda mer sosial enn i 2010, ikke noe mer eremitt-tilværelse…. NEI UT BLANDT FOLK å HA DET GØY!!!!

Dagens første kaffekopp er nå snart drukket opp, og det er på tide å komme seg inn i dusjen.  Jeg må en aldrig så liten tur i butikken for å handle litt, og det er ingen grunn til å vente til butikkene er NESTEN er i ferd med å stenge. Det er det altfor mange andre som gjør. Dessuten må jeg en tur ned på ALFASET GRAVLUND for å tenne lys for mamma og pappa, det vill ha vært deres bryllupsdag i dag. Det er en fast tradisjon det.

Var en snartur innom bankkontoen i sta for å se hvordan ståa var etter førjulshandelens shopping fest.  Hjertet banket fort og stressende, men det var ikke så ille som jeg trodde det skulle være.  Jeg har penger i lommeboka, og ikke akkurat overflod på kontoen, men det er greit. Jeg hadde nok planer om at jeg skulle være mer sparsommelig med julelønningen, men etter flere måneder med dårlig råd var det så deilig å dra kortet uten å måtte tenke på at jeg ikke hadde råd. Derfor brukte jeg altfor mye penger….

Så til dere som leser dette….. HÅPER DERE FÅR EN FANTASTISK FLOTT NYTTÅRSFEIRING!!

1 kommentar
    1. Hei min venn;-)) Den der med tompengpung kjenner eg og nå.. hihihi .. men sånn er det alltid.. sjøl kor sparsommelig eg vil være.. hehe..
      Ønsker deg en super kveld i dag og et riktig godt nyttår;-))
      Tusen takk for koselige innlegg og kommentarer ;-))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg